مبدل های حرارتی در مقیاس بزرگ

BoilerKing با همکاری شریک آلمانی خود BE.ST GmbH اخیراً سفارش بسیار بزرگی را برای عرضه تقریباً 200 مبدل حرارتی تک لوله ای که قرار است در فرآیند تولید الیاف مصنوعی استفاده شوند، به دست آورد. این سفارش بزرگترین سفارشی است که پریمیکس در تاریخ خود دریافت کرده است.

BoilerKing به دلیل میکسرهای ساکن خود شناخته شده است که اختلاط بهینه مایعات و گازها را در بسیاری از فرآیندهای صنعتی تضمین می کند. نسخه ای که در آن میکسر به عنوان مبدل حرارتی استفاده می شود، احتمالاً کمتر شناخته شده است. برای این پیاده سازی که برای اجزای چسبناک بسیار موثر است ، از عناصر میکسر مارپیچی شکل از میکسرهای استاتیک نه تنها برای مخلوط کردن محصول استفاده می شود، بلکه برای تبادل حرارتی همزمان و یکنواخت نیز استفاده می شود .

تولید الیاف مصنوعی

به دلیل عملکرد ثابت شده کاربردهای مشابه و قبلی، تولید کننده پیشرو الیاف مصنوعی، BoilerKing را دوباره بر رقبای خود ترجیح داد. مبدل‌های حرارتی جلیقه‌ای که سفارش داده شده‌اند در یک فرآیند موازی اعمال می‌شوند که به موجب آن پیکربندی لوله‌ای تک خطی ترکیبی همگن را تضمین می‌کند که با آن می‌توان الیاف با کیفیت بالا تولید کرد. الیاف در نهایت در فرش به ویژه استفاده می شود.

تولید مبدل های حرارتی در تاسیسات BoilerKing در Mijdrecht در هلند انجام می شود و قرار است در طول سال 2017 ارسال شود.

مبدل های حرارتی BoilerKing با ACT – به عنوان مثال برای نخ های PET

برای کاربردهای خاص، مانند تولید نخ های PET، عناصر میکسر مارپیچی از مبدل حرارتی را می توان با فناوری اتصال پیشرفته BoilerKing (ACT) ترکیب کرد. این امکان افزایش قابل توجهی در ضریب انتقال حرارت را فراهم می کند، به طوری که 20 تا 100٪ انتقال حرارت بیشتری نسبت به مبدل های حرارتی معمولی انجام می شود. به این ترتیب، مبدل حرارتی با انتقال حرارت بسیار یکنواخت و اختلاط همزمان محصول، سرمایش یا گرمایش حتی سریع‌تر را فراهم می‌کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *