تصفیه آب بویلر

DuBois با بیش از 65 سال تخصص در تصفیه آب و تعهد قوی به نوآوری مستمر، قادر است خطوط جامعی از تصفیه شیمیایی و راه حل های تجهیزات را برای تمام چالش های عملیاتی دیگ بخار به شما ارائه دهد.

ما کمکت خواهیم کرد:

  • از تولید بخار با کیفیت بالا اطمینان حاصل کنید.
  • با ارائه تمیزترین لوله های دیگ بخار ممکن از طریق استفاده از مقیاس های درجه یک و لجن سازها، کارایی را به حداکثر برسانید و هزینه های عملیاتی را به حداقل برسانید.
  • دمیدن و کل مصرف آب را به حداقل برسانید.
  • مصرف مواد شیمیایی و تجهیزات مورد نیاز را به حداقل برسانید.
  • اهداف ایمنی، حفاظت و پایداری خود را برآورده کنید.
  • با کنترل موثر خوردگی، از خرابی و هزینه های تعمیر/تعویض اجزای سیستم از کار افتاده جلوگیری کنید:
    • در سیستم آب تغذیه/پیش دیگ بخار
    • داخل دیگ بخار
    • در سراسر سیستم های برگشت بخار و میعانات
    • ممیزی انرژی برای اطمینان از عملکرد بویلرها و چیلرها در اوج راندمان

برنامه هایی که نتیجه می دهند!

مهندسین میدانی بسیار آموزش دیده و با تجربه ما سیستم شما را بررسی خواهند کرد و به شما در انتخاب بهترین تجهیزات تغذیه، نظارت و کنترل، تصفیه شیمیایی و طرح خدمات برای سیستم دیگ بخار کمک خواهند کرد. برنامه های تصفیه بر اساس جزئیات عملیاتی واقعی، الزامات تولید و نتایج تجزیه و تحلیل جامع آب انجام شده توسط آزمایشگاه آزمایشی پیشرفته ما است.

هزینه برنامه مدیریت آب شما تقریباً 2-4٪ از هزینه های عملیاتی کلی برای راه اندازی سیستم بخار شما را نشان می دهد. تنها 1/8 اینچ مقیاس می تواند مصرف سوخت را تا 12 درصد افزایش دهد. به همین دلیل است که سرمایه گذاری روی برنامه ای که به خوبی اجرا شده و نتایجی را در طول چرخه عمر دارایی ارائه می دهد، مهم است.

نرم‌افزار مبتنی بر ابر اختصاصی و برنده جوایز* ما، AquaAnalytics، عملکرد ما را در هر مرحله اندازه‌گیری می‌کند تا به طور مداوم به اهداف کیفی خود برسیم یا از آنها فراتر رود. AquaAnalytics از منطق پیچیده برای جلوگیری از نتایج ضعیف با انجام اقدامات در گردش کار خدمات ثبت شده در ISO 9001 برای رفع مشکل استفاده می کند. ما بازدیدهای ماهانه خدمات عملی و پاسخگویی یک روزه به گزارش انحرافات برنامه را ارائه می دهیم. از ما در مورد پورتال مشتری آنلاین و برنامه دفترچه گزارش اپراتور ما بپرسید که دسترسی راحت به اطلاعات تلفیقی را فراهم می کند.

* مقالات مربوط به جایزه ما را در   مجلات دیجیتالی اتوماسیون تولید  یا  کسب و کار بخوانید.

کیفیت ثابت آب، علیرغم شرایط عملیاتی نوسان، کلید موفقیت برنامه است. به همین دلیل است که ما استفاده از اتوماسیون قابل اعتماد را برای حفظ برنامه در مسیر بین بازدیدهای سرویس و ارائه هشدارهای فوری در هنگام وقوع انحراف ترویج می کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *